همشهری آنلاین: مدیر نمایندگی تبلیغات محیطی فوتبال معتقد است صدا و سیما با فوتبال لجبازی کودکانه می‌کند.

استادیوم آزادی فوتبال

علیرضا شیرازی در گفت و گو با فارس درباره نحوه فیلمبرداری بازی استقلال و آلومینیوم که مانع دیده شدن تبلیغات دور زمین شده بود، اظهار داشت: اعتراض رسمی خود را به سازمان لیگ که طرف قرارداد ماست اعلام کردیم. بین فدراسیون فوتبال و صدا و سیما قراردادی منعقد شده و صدا و سیما تعهد کرده تبلیغات به شکل مطلوب دیده شود اما جالب است که صدا و سیما به تعهدی هم که داده بود عمل نکرد. صدا و سیما موظف است هنگام تصویربرداری تمام نکات فنی را رعایت کند.

 وی افزود: صدا و سیما به جای اینکه راه تعامل با فدراسیون فوتبال باز کند با اقدام بچه گانه و لجبازی کودکانه خود را مقابل فوتبال قرار داد. آنها دوربین ها را بالاتر از جای همیشگی قرار دادند. شب گذشته با علی کفاشیان صحبت کردم و او هم گفت اگر می دانستند صدا و سیما چنین کاری می کند اجازه برگزاری بازی را نمی دادند و زمانی اجازه می دادند بازی برگزار شود که جای دوربین ها به مکان سابق منتقل شود. کفاشیان گفت با توجه به اتفاقی که رخ داده فدراسیون بر موضع خود پافشاری بیشتری خواهد کرد.

 شیرازی تصریح کرد: تلویزیون روز گذشته برای اینکه نفع خودش را ببرد آگهی‌های خود را در ابتدای مسابقه فوتبال نشان داد. مردم را از دیدن فوتبال محروم کردند تا به منافع خود برسند. صدا و سیمایی که فسخ قرارداد فدراسیون فوتبال را قبول ندارد به جای اینکه به تعهدات خود درست عمل کند بدتر کرد و به لجبازی روی آورد. من نمی دانم آنها به چه قیمتی می‌خواهند فوتبال ورشکست شود.

 وی افزود: آنها حاضرند نشاط عمومی را بگیرند اما انحصار طلبی خود را نشان دهند. من کل سازمان صدا و سیما را نمی‌گویم اما این صحبت را به برخی از مدیرانی می‌گویم که با بی‌فکری خود در حال ضربه زدن به این فوتبال هستند. آنها با حرکتی که روز گذشته انجام دادند راه تعامل را سخت‌تر کردند. شبکه‌ای که خود را شبکه جوان می‌نامد در حال تقابل با جوانان است.

 شیرازی تاکید کرد: صدا و سیما اگر نمی‌خواهد حق واقعی را بدهد می‌تواند دوربین های خود را به فدراسیون اجازه دهد تا فدراسیون با شرکتی که قرارداد بسته بازی‌ها را نشان دهد. حتی فدراسیون فوتبال به صدا و سیما پیشنهاد داده تبلیغات قبل و بعد از بازی را به آنها بدهند اما آنها قبول نمی‌کنند در حالی که اگر صدا و سیما خودش را بکشد نمی‌تواند به اندازه‌ای که فوتبال می‌تواند تبلیغات بگیرد درآمدزایی کند. شاید خیلی از شرکت‌ها بدانند پول تبلیغات به جیب فدراسیون فوتبال می‌رود برای ارائه تبلیغات ترغیب شوند اما اکنون این طور نیست.

کد خبر 178212
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز